hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|خط‌کشی خیابان‌ها هر ماه بر اساس اولویت‌بندی انجام می‌شود

قم|خط‌کشی خیابان‌ها هر ماه بر اساس اولویت‌بندی انجام می‌شود

مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: خیابان حضرت معصومه(س)، 15 خرداد، شهرک قدس از محدوده خیابان ولیعصر(عج) تا هدایت و همچنین خیابان شهید کریمی در تیر ماه سال جاری خط‌کشی آن به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، علی نیک با اشاره به اهمیت استفاده از علائم راهنمایی رانندگی و آرم و نقوش در ارتقای فرهنگ ترافیکی و رفتار ترافیکی صحیح در شهر، اظهار داشت: یکی از وظایف سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری انجام خط‌کشی و ترسیم آرم و نقوش خیابان‌ها برای افزایش ایمنی خیابان‌ها است.

مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم به لزوم انجام خط‌کشی خیابان‌ها بر اساس طرح و الگو اشاره کرد و افزود: بر اساس اولویت‌بندی‌های مشخص‌شده هرماه بخشی از خیابان‌های شهر خط‌کشی می‌شود.

نیک با اشاره به خیابان‌هایی که خط‌کشی آن بر اساس برنامه در تیرماه سال جاری انجام‌ شده است، گفت: خیابان دل آذر، شهید محلاتی و بنی فضل در این ماه خط‌کشی شده است.

وی ادامه داد: خیابان حضرت معصومه(س)، ۱۵ خرداد، شهرک قدس از محدوده خیابان ولیعصر(عج) تا هدایت و همچنین خیابان شهید کریمی واقع در بنیاد نیز در تیرماه سال جاری خط‌کشی آن به پایان رسید.

مدیرعامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری قم بیان داشت: عملیات خط‌کشی در تیرماه سال جاری با اعتباری بالغ‌بر ۱۳۰ میلیون تومان و با طولی برابر ۴۷ هزار و ۵۵۰ متر انجام‌ شده است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد